Motto:

Větrné mlýny času jsou našimi soupeři, nepozná světa krásu, kdo postává u dveří.

pondělí 11. června 2012

Tak jsem tam do toho fláknul!

No co, rozepnul jsem si punt, vytáhnul ho a praštil do stolu...

Tak jo. Chvíli jsem otálel kam s ním. Pak jsem se však po konzultaci s blízkými rozhodl, že jeden přesun nulovou bránou tomuhle budníku přeci jen dlužím. Vzhledem k tomu, že jsem již velkou spoustu věcí přesunul pod křídla gigantu Google tak moje nová adresa je: "Tadá!!!"

Pro import jsem použil postu popsaný u Táty tuleně, tedy jde o verzi dva.nula. :-) Jen s tím rozdílem, že jsem nic nikde nevyhledával a nenahrazoval. Použil jsem export pro wordpress stvořený panem administrátorem bloguje.cz a ejhle všechno je jak má být. No až na obrázky. Těch mám ovšem nemnoho a tak je postupně dohážu ručně.


Takže stručně
  1. export pro wordpress
  2. převedení exportu konvertorem
  3. vytvoření blogu na bloggeru
  4. import souboru vzniklého převodem v bodě 2 do blogu vytvořeného v bodě 3

Tadá!

Tož tak.


11 komentářů:

  1. Tu moji zálohu budeme muset nějak rozsekat, konventor umí pochroupat je 1MB kousky a já mám 4,7MB.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zkusíme to, teda pokud jsi to už neudělala. Já mám také větší tu zálohu. :-)

      Vymazat
  2. Tak jsem si počkala a nakonec jsem se dočkala, současná záloha pro blogspot funguje překvapivě dobře, akorát mi to importovalo jenom polovinu příspěvků, nemáte tušení, v čem by mohl být problém? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je těžká otázka, já jsem vlastně ani nekontroloval kolik se mi toho přeneslo. Navíc jsem nepoužil zálohu pro blogspot, ale pro wordpress a přehnal ji přes konvertor. Ten odchytí některé nesrovnalosti které je potřeba doladit a pak podle mne import do blogspotu proběhne bez potíží.
      Ty nesrovnalosti jsou hlavně při používání dolních a horních uvozovek - tam se vloží speciální znak který neprojde konvertorem. No a potom mi konvertor neschroupal takovou zvláštní konstrukci. \xA0\ a tu jsem pak musel z celého souboru vyházet.

      Vymazat
    2. No to jsem si mohl myslet, že to vynechá HTML tag span okolo toho hexa čísla. :-(

      Vymazat
  3. Konvertor mozna objevil, v cem je chyba:
    Input WordPress document is not valid XML!!

    Error appears around line 3911, column 41

    coded><![CDATA[blablablablabl balbalblabla

    (blablabla nahrauje text prispevku)

    coz je presne misto, odkud uz to nenahralo, takze chyba je nekde v xml strukture exportu. A ja tomu moc nerozumim. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, neměla bys do konvertoru strkat zálohu pro blogspot, ale to asi neděláš. A navíc konvertor ne zcela přesně označí místo problému, je to jen někdo OKOLO.

      Vymazat
  4. Tak už jsem na to přišla, zasekne se to na příspěvcích odeslaných z telefonu přes sms.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tvoje snaha stále trvá mohu ti nějak jednorázově pomoci. Musela bys mi ovšem natolik důvěřovat abys mi poslala buď heslo k účtu na bloguje.cz nebo zálohu udělanou tím exportem pro wordpress. Mailová adresa se dá zjistit z mého blogu na bloguje.cz. :-)

      Vymazat